Ruilen en retourneren


Aanmelden retouren
Als u een artikel bestelt kan het natuurlijk voorkomen dat u zich bedenkt of gewoon het verkeerde artikel heeft besteld. Dit is natuurlijk geen probleem. Wij doen er alles aan om uw bestelling naar tevredenheid uit te voeren. Mocht u toch af willen zien van uw aankoop, kan dat binnen 14 dagen na aankoop. Deze periode gaat in op de dag dat het pakket door of namens u in ontvangst is genomen. Voor retourzending kunt u onze retourprocedure hanteren.


Wat te doen in de volgende situaties:

U heeft helaas een verkeerd artikel besteld:
Ondanks het zoeksysteem kan het voorkomen dat u onverhoopt een verkeerd artikel heeft besteld. U kunt onze retourprocedure hanteren.

U heeft een verkeerd artikel ontvangen of uw zending is niet compleet:
Controleer na ontvangst altijd of uw zending compleet en correct is. Mocht er een verkeerd artikel geleverd zijn of een artikel ontbreken, kunt u dit melden bij de klantenservice.
Wij zorgen er dan voor dat wij onze fout zo spoedig mogelijk herstellen.

U heeft een defect artikel ontvangen:
Als u een defect artikel heeft ontvangen, kunt u onze garantieprocedure hanteren.

Retourprocedure
Voor een retourzending kunt u de volgende procedure hanteren:

Retourzendingen welke zonder aanmelding of retournummer naar ons worden toegezonden worden niet in behandeling genomen.

Uitgesloten van retour sturen zijn:

Papierplaza.nl behoudt het recht om geretourneerde artikel en te weigeren of om slechts een gedeelte van het factuurbedrag te crediteren, wanneer het artikel gebruikt of beschadigd is.

Heeft u vragen over het retourneren van artikelen? Neem dan contact op met de klantenservice.
De uitgebreide retourvoorwaarden van Papierplaza.nl zijn te vinden onder de algemene voorwaarden.