Garantie
Op ieder artikel zit standaard de wettelijke garantie.
Garantieprocedure
Het is vervelend als een artikel niet of niet naar behoren functioneert. Volg altijd de gebruiksaanwijzing op de verpakking en raadpleeg ook de handleiding van uw printer voor eventuele probleemoplossingen.
Als er een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, dient u dit aan ons zo snel mogelijk kenbaar te maken. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice voor een probleemoplossing. Mocht het artikel toch defect blijken, zullen wij altijd een oplossing voorstellen. Wij adviseren u ook graag als u een artikel elders heeft aangeschaft.
Volg de volgende stappen als u een artikel naar ons wilt versturen voor garantie:
- Vul de retouraanvraag compleet in en u krijgt z.s.m. van Papierplaza.nl het akkoord voor retourneren van het desbetreffende artikel;
- Stuur het defecte artikel zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na toekenning naar ons op;
- Verpak het garantieartikel deugdelijk als u het verstuurt;
- Voeg een kopie van het aankoopbewijs toe;
- Verpak de garantieartikelen in een omdoos om beschadiging tijdens transport tegen te gaan;
- De garantiezending dient voldoende gefrankeerd naar ons verstuurd te worden;
- Op de garantiezending dient duidelijk het garantienummer en/of het bestelnummer vermeld te staan;
- De consument draagt het risico voor de retourzending, wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren, zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij uw vervoerder;
- Kijk voor de exacte situaties waarin garantie geldt en uitsluitingen onder artikel Garantie van onze Algemene Voorwaarden.
Garantiezendingen welke zonder aanmelding of garantienummer naar ons worden toegezonden worden niet in behandeling genomen.